آرشیو فروش کشنده - آخرین قیمتهای روز کامیون - فروش,کامیون,کامیونت,کشنده,کمپرسی,لیزینگی,تسهیلات,قیمت,

شرکت جهان راه خودرو ارائه دهنده تسهیلات در خرید خودرو سنگین و همچنین فروش خودروهای سنگین و سبک و راهسازی به صورت نقد و اقساط

آرشیو فروش کشنده - آخرین قیمتهای روز کامیون - فروش,کامیون,کامیونت,کشنده,کمپرسی,لیزینگی,تسهیلات,قیمت,

شرکت جهان راه خودرو ارائه دهنده تسهیلات در خرید خودرو سنگین و همچنین فروش خودروهای سنگین و سبک و راهسازی به صورت نقد و اقساط

بررسی کامیون Peterbilt 587

بررسی کامیون Peterbilt 587

پتربیلت 587 با طراحی بدنه آیرودینامیک و زیبا، جایگزین مدل قدیمی 387 شده و دارا قابلیت هایی می‌باشد که آن را تبدیل به یکی از کامیون های مطرح بازار کرده است. دو نوع کابین Single و Sleeper برای این کامیون قابل سفارش می‌باشد.

طیف وسیعی از پیشرانه ها برای این کامیون قابل سفارش هستند که در مدل PACCAR MX قادر به تولید 380 الی 485 اسب بخار نیرو و در مدل Cummins ISX15 قادر به تولید 400 الی 600 اسب بخار نیرو می‌باشند. هر دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک نیز در دسترس هستند.

طراحی خارجی

طراحی کابین به نحوی است که کمترین مقاومت در برابر جریان هوا را دارد و به تک تک جزئیات توجه ویژه ای گردیده است. در مقایسه با 387 قدیمی، 587 طراحی جلوی کاملاً دگرگون شده ای دارد. دماغه شیب دار ان باعث می‌شود تا دید راننده به سطح جاده خوب باشد. جنس درب موتور از مواد سبک وزن می‌باشد که تاثیر بسزایی در کاهش وزن کلی کامیون و در نتیجه کاهش مصرف سوخت دارد.

طراحی چراغ های جلو و گلگیرها نیز کاملاً آیرو دینامیک می‌باشد و میزان نور دهی چراغ های جدید، به میزان 35 درصد بیشتر شده است. البته با سفارش چراغ های قوی تر، این میزان تا 220 درصد افزایش می‌یابد. همچنین 587 به لطف طراحی ایرودینامیک، کاهش مصزف سوخت 1.25 درصدی را در مقایسه با 387 به ارمغان آورده است. دماغه کشیده و جلوپنجره بزرگ با خطوط افقی نیز طبق سنت "پتربیلت" حفظ گردیده است. 

طراحی داخلی

داخل کابین قدیمی به نظر می‌رسد. داشبورد و غربیلک فرمان طراحی مدرنی ندارند و رنگ و بوی کهنگی گرفته‌اند. دسترسی به دکمه ها و ادوات کنترلی نیز کمی دشوار است و نیازمند خم شدن راننده به سمت جلو می‌باشد که متعاقباً باعث از دست دادن توجه وی به جاده و رانندگی می‌شود. ولی چیدمان نشانگرها بسیار خوب و منظم بوده و در دید کامل راننده هستند.

ارگونومی کابین در کل خوب و قابل قبول است. فظای داخل کابین بسیار خوب و صندلی ها بسیار راحت هستند. علارغم قدیمی بودن طراحی غربیلک فرمان، آرگونومی آن خوب است و قابل تنظیم در دو جهت می‌باشد. در تیپ فول Premium، سیستم SmartNav و سیستم Infotainment به همراه نمایشگر لمسی 7 اینچی، بلوتوث و سیستم کنترل صوتی در دسترس هستند. در کابین Sleeper نیز از یک تخت خواب راحت و فضای اضافی برای قرار دادن اشیا می‌توان بهره برد.

موتور و گیربکس

برای این کامیون دو نوع موتور PACCAR MX و Cummins ISX در دسترس می‌باشند. سیلندر موتورهای PACCAR MX بسیار مستحکم بوده و دارای عملکردی روان می‌باشند. استفاده از گرافیت در ساخت بدنه موتور باعث شده تا وزن آن به طور چشمگیری کاهش یابد. ترمز موتور نیز در مواقع اضطراری به یاری راننده می‌شتابد. موتورهای Cummins ISX نیز قادر به تولید 400 الی 600 اسب بخار نیرو بوده و با بهره‌گیری از توربوشارژر، مصرف سوخت مناسبی دارد. سیستم تعلیق بادی نیز کیفیت سواری را تا 20 درصد افزایش بخشیده و در مقابل 387، هندلینگ دلچسب تری دارد. در نهایت باید بگوییم پتربیلت 587 کامیونی سرسخت و مناسب کارهای دشوار می‌باشد که در آن احساس امنیت و راحتی خواهید نمود.

1car :منبع

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.