آرشیو فروش کشنده - آخرین قیمتهای روز کامیون - فروش,کامیون,کامیونت,کشنده,کمپرسی,لیزینگی,تسهیلات,قیمت,

شرکت جهان راه خودرو ارائه دهنده تسهیلات در خرید خودرو سنگین و همچنین فروش خودروهای سنگین و سبک و راهسازی به صورت نقد و اقساط

آرشیو فروش کشنده - آخرین قیمتهای روز کامیون - فروش,کامیون,کامیونت,کشنده,کمپرسی,لیزینگی,تسهیلات,قیمت,

شرکت جهان راه خودرو ارائه دهنده تسهیلات در خرید خودرو سنگین و همچنین فروش خودروهای سنگین و سبک و راهسازی به صورت نقد و اقساط

راهنمای قبولی در ازمون تپه

راهنمای قبولی در آزمون تپه

آمادگی در آزمون تپه چهار مرحله دارد که یادگیری هرکدام از موقعیت ها  برای داوطلب الزامی می باشد:

1-حرکت از پایین تپه به سمت سربالایی تپه

2-حرکت از سر بالایی تپه تا کف بالای تپه

3-حرکت در کف بالای تپه به سمت سرازیری

4-حرکت از سرازیری تپه به سمت پایین تپه

پس از استقرار در خودرو قبل از حرکت با یک نفس عمیق که در کاهش استرس بسیار موثر می باشد 5 نکته را رعایت کنید

1-کمربند را ببندید2-آینه ها را کنترل کنید 3-صندلی را تنظیم کنید 4-با فرمان افسردنده را جا بزنید 5-ترمز دستی را آزاد کنید

 راهنمای جا گذاری دنده کامیون آزمایشی تپه

دنده در حالت خلاص به صورت آزاد به هرجهت قابل حرکت می باشد، دنده را به طرف خودتان کشیده و این احساس را تجربه کنید که دنده به مکان تقریبا مستحکمی برمی خورد اما باز هم به طرف شما کشیده می شود که این مکان تقریبا مستحکم محل دقیق جا رفتن دنده 1و2 می باشد اگر همین محل را به طرف  جلو حرکت بدهید دنده 1 جا می رود و همین محل به طرف پایین دنده 2 جا می رود که در صورت اشتباه راننده در پیدا کردن محل جا گذاری دنده گیربکس خرخر صدا می دهد و یا در جاگذاری دنده 2 دنده عقب جا می رود.

مرحله اول حرکت از کف تپه به سمت بالا تپه

 پس از آمادگی لازم جهت حرکت با فرمان افسر دنده 1 را طبق راهنمای مربوطه جا بدهید و حرکت را با دور موتور 5000 آغاز کنید سپس با فرمان افسر  به صورت دو کلاچ (یک کلاچ خلاص و یک کلاچ دنده) به دنده 2 حرکت کنید و مجددا با فرمان افسر به دنده 3 حرکت کنید حداکثر سرعت داوطلب نباید با در نظر گرفتن دور موتور از 18000 بیشتر شود و درصورتی که عقربه دور موتور به خطوط قرمز رنگ برسد تخلف و اشتباه محسوب می شود و داوطلب مردود می گردد.

مرحله دوم حرکت از سر بالایی تپه تا کف بالای تپه

در این مرحله افسر به شما فرمان برگشت دنده را از دنده 3به دنده 2 می دهد که باید کلاچ را گرفته و دنده را خلاص کنید و گاز بدهید و دور موتور را تا 20000 هزار برسانید و مجددا کلاچ را بگیرید و دنده 2 را طبق آموزش جا بزنید فقط باید داوطلب سرعت عمل داشته باشد و اجازه ندهد دور موتور از 15000 افت کند وگرنه دنده جا نمی رود سپس با فرمان افسر از دنده 2 به دنده 1 طبق همان عمل معکوس قبل جا گذاری می کنید.

 

مرحله سوم حرکت در کف بالای تپه به سمت سرازیری

در این مرحله افسر از شما می خواهد با دنده یک حرکت کنید که طبق همان راهنمای  پایین تپه حرکت می کنید با این تفاوت که اصلا نباید  دور موتور شما بالا برود و دنده دوم و دنده سوم را با همان حالت slow موتور بدون گاز دادن ادامه دهید.

مرحله چهارم حرکت از سرازیری تپه به سمت پایین تپه

در این مرحله خودرو شما معمولا با فرمان افسر در دنده 3 قرار دارد که افسر فرمان می دهد به دنده 2 برگردید که شما می بایست بلافاصله قبل از سریعتر شدن حرکت خودرو دنده را خلاص و پدال گاز را بگیرید و بگذارید دور موتور تا 25000 ، درجه قرمز روی صفحه بالا بیاید و سپس مجددا کلاچ را بگیرید و دنده 2 را به راحتی جا بدهید اما اگر سرعته عمل شما کند باشد ودور موتور شما پایین بیاید و سرعت خودرو بالا رود دیگر دنده جا نمی رود و همین طور برای جا دادن دنده 1 مانند مرحله قبل دور موتور را تا درجه قرمز برسانید و دنده 1 را جا بدهید سپس با فرمان افسر خودرو را نگه داشته و کلاچ و ترمز را همزمان گرفته و بدون خلاص کردن منتظر اعلام نتیجه خود باشید سپس بعد از اعلام نتیجه با اشاره به ترمز دستی خودرو را ترک کنید.

 

   دوستدار تمام تلاشگران صنعت حمل و نقل  کشور

    میثم قالببی زاده

09131970460

                                                                  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.